لیست قیمت تلویزیون سامسونگ

۳۰ بازديد
بهترین تلویزیون 2020: چرا باید تلویزیون خود را اکنون ارتقا دهید ما همیشه تمایل داریم این را بگوییم ، اما اکنون واقعاً زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در یک تلویزیون جدید است! وضوح تصویر 2160p 4K بدون هیچگونه لیست قیمت تلویزیون سامسونگ ساختار پیکسلی روی صفحه نمایش ، جزئیات بیشتری را باز می کند ، در حالی که پانل های گامت رنگی گسترده و پنل های روشنایی بالا حتی در هنگام مشاهده کانالهای معمولی تلویزیون HD ، تصاویر پر جنب و جوش و پر جنب و جوش را ایجاد می کنند.

کیفیت upscaling HD نیز هرگز بهتر نبوده است ، زیرا قدرت پردازنده های تصویر بصورت تصاعدی رشد می کند. در حال حاضر همه مارک های اصلی تلویزیون در حال پیگیری سریع پردازش تصویر هستند که از هوش مصنوعی پیشرفته با Deep Learning و Learning Machine استفاده می کنند ، برای وضوح تصویر بهتر.

با محدوده دینامیکی بالا (HDR) ، تصاویر از واقع گرایی بیشتری برخوردار می شوند. HDR در اصل یک فناوری است که تلویزیون ها را قادر می سازد طیف وسیع تری از رنگ ها و روشنایی را نشان دهند و به آنچه چشم قادر به دیدن است نزدیکتر شوند. نکات برجسته روشن ، مانند انعکاسها و آتش بازیها ، واقع بینانه تر جلوه می کند و می درخشد. HDR همچنین به جزئیات ظریف تر سایه اجازه می دهد تا عمق اضافی را اضافه کنید.

هر چند یک نتیجه گیری وجود دارد. صفحه نمایش های ارزان تر LED ممکن است ادعای پشتیبانی HDR را داشته باشند ، اما در اغلب موارد فاقد روشنایی ذاتی هستند تا در واقع کارهای زیادی با آن انجام دهند. در پایان ، پویایی همیشه برجسته تر خواهد بود.

HDR در طعم های متنوعی قرار می گیرد. استاتیک HDR ، با نام مستعار HDR10 ، استاندارد است. از این دستگاه در Blu-ray UHD و سرویسهای پخش استفاده می شود. Dolby Vision و HDR10 + انواع HDR پویا هستند که به لطف استفاده از ابرداده پویا می توانند ویژگی های HDR را به صورت صحنه به صحنه بهینه کنند.


Dolby Vision بیشتر از این دو مورد استفاده می شود. این مورد علاقه Netflix ، Disney + ، Apple TV / iTunes و UHD Blu-ray است. HDR10 + در برخی دیسک ها ظاهر می شود ، اما بیشتر توسط Amazon Prime استفاده می شود. بیشتر تولید کنندگان از یک یا دیگری پشتیبانی می کنند. چند نفر (پاناسونیک ، فیلیپس) هر دو را به نفع خود قرار می دهند.

HLG یک استاندارد HDR با پخش مستقیم است ، که هنوز هم تا حد زیادی تحت آزمایش قرار دارد - پشتیبانی گسترده است.

صوت اغلب یک تمایز اصلی بین مدل ها است. تلویزیون های دبی کوچولو پرچمدار 4K تمایل دارند سیستم های صوتی پیشرفته ای داشته باشند ، اغلب با پشتیبانی از Dolby Atmos ، فرمت صدای همهجانبه 3D. Dolby Atmos نه تنها برای گوش شما مفید است ، بلکه داشتن آن در تلویزیون می تواند صرفه جویی زیادی در سیستم های صوتی اضافی خارجی باشد.

خوب ، اکنون که صحنه را تنظیم کرده ایم ، بهترین خریدهای تلویزیونی T3 از سال 2020 را فاش می کنیم.

پرچمدار تلویزیون در دامنه سامسونگ 2020 انتخاب جدید ما برای بهترین تلویزیون است که می توانید بخاطر روشی که فیلم 4K می گیرد و آن را تقویت می کند تا واقعاً از رزولوشن 8K آن استفاده کند ، حتی اگر محتوای 8K در این مرحله وجود ندارد. احساس چنین افشاگریی می شود که توانست جایزه T3 Awards 2020 ما را برای بهترین تلویزیون کسب کند.

upscaling مبتنی بر هوش مصنوعی با پر کردن 33 میلیون پیکسل با تصاویری که هنوز طبیعی و بکر به نظر می رسد - مانند آنچه که پردازش شده اند ، کار خارق العاده ای انجام می دهد. با توجه به اینکه این تلویزیون فقط در اندازه های صفحه نمایش بزرگتر دیده می شود ، این مورد نمی تواند استقبال بیشتری کند. این بهترین راه برای تماشای 4K ، به عبارت ساده است - و کارهایی که در مورد upscaling ol 'HD معمولی انجام می دهد بسیار قابل تحسین است ، و تنها چند نقص پردازشی ریز در آن لغزید که تفاوت چندانی با آنچه در هنگام بالا آمدن نمی بینید وجود ندارد. تلویزیون های 4K

عملکرد HDR حتی لوکس تر است ، به لطف نورپردازی مستقیم و کاملاً مستقیم ، که می تواند تصاویر کاملاً شفاف و فراتر از هر چیزی را که قبلاً دیده ایم ، تولید کند. اما با وجود 480 منطقه کم نور محلی برای روشن کردن نور پس زمینه در صورت لزوم ، حتی در مناطق روشن و تاریک درست در کنار یکدیگر ، قادر به تضاد عظیم است. این نوع از موارد قدرت اصلی OLED بود ، اما این می تواند چندین برابر روشن تر از بهترین تلویزیون های OLED باشد ، و تقریباً برای عملکرد سطح سیاه مطابقت دارد - این فقط حیرت انگیز است.

این محصول مانند یک محصول عالی نیز به نظر می رسد - بسیار زیبا و براق است ، اما نکته قابل توجه آن که عدم وجود پنل در سه طرف است ، بنابراین به نظر می رسد که این تصویر فقط در هوا معلق است. برای تکمیل این اثر ، تمام درگاه های آن در یک جعبه بیرونی بنام One Connect قرار دارند که از طریق یک کابل تنها به تلویزیون متصل می شود و آن را برای اتاق های مرتب و مناسب می کند.

https://www.lg.com/us/experience-tvs/oled-tv


https://dubaikoochooloo.com/product-category/tv/brand-tv/samsung/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.