قیمت تلویزیون ال جی ارزان

۳۰ بازديد
تفاوت بین OLED و LED چیست؟
تلویزیونهای پلاسما تنها مدلهای صفحه تخت بودند که اولین بار بیش از یک دهه قبل معرفی شدند. آنها اکنون یک گروه مرده هستند و شما به زودی یک سازنده تلویزیون بزرگ را نمی بینید که به زودی یک تلویزیون پلاسما جدید ارائه می دهد. قیمت تلویزیون ال جی ارزان این بدان معناست که انتخاب های شما بیشتر از تلویزیونهای LCD با نور پس زمینه LED (که به سادگی تلویزیونهای LED نیز نامیده می شوند) تشکیل می شود ، و همچنین نمایشگرهای OLED بسیار معمولی و بسیار گرانتر.

اول ، توجه داشته باشید: با وجود استفاده هر دو از پانل های LCD ، تلویزیونهای LCD و LED معمولاً جداگانه در نظر گرفته شده اند. پانل های LCD خود را روشن نمی کنند ، بنابراین آنها باید روشن شوند. تلویزیون های LED به سادگی از LCD ها با LED استفاده می کنند ، در حالی که تلویزیون های LCD از CCFL (لامپ های فلورسنت کاتد سرد) برای نور پس زمینه استفاده می کنند. طرح های دارای نور پس زمینه CCFL در کنار هم افتاده اند و تقریباً هر تلویزیون LCD در حال حاضر در آنجا توسط LED ها روشن می شود.


تفاوت های بیشتر در طرح های مختلف وجود دارد. دبی کوچولو تلویزیون های LED می توانند دارای لبه روشن یا نور پس زمینه باشند. تلویزیون های لبه دار صفحه نمایش خود را با آرایه های LED در امتداد لبه های پانل ها روشن می کنند و باعث می شوند این مجموعه نازک و سبک باشد. تلویزیون های دارای نور پس زمینه از یک آرایه بزرگ از LED به طور مستقیم در پشت پنل استفاده می کنند و صفحه را کمی ضخیم تر می کنند ، اما به آن اجازه می دهند تا به طور یکنواخت تابلو را روشن کند و برای صفحه نمایش های سطح بالا ، LED های فردی را تنظیم کند تا سطح سیاه را در صحنه ها افزایش دهد. سیستم های روشنایی بسیار خوب می توانند تصاویر بسیار خوبی تولید کنند ، و تولید کنندگان تلویزیون آرایه های LED با نور پس زمینه را کوچکتر و باریک تر می کنند ، بنابراین تمایز به معنی کمتر از گذشته است. مهم نیست که این فناوری ، ضخامت و روشنایی تلویزیون ال ای دی تقریبا متناسب با دامنه قیمت آن باشد.

نمایشگرهای OLED (دیود تابش نور ارگانیک) یک فناوری نادر و بسیار گران قیمت برای تلویزیون ها هستند و با وجود نام آنها از تلویزیون های دارای نور پس زمینه LED به شدت متفاوت هستند. در واقع ، آنها در نحوه کار به صفحه نمایش پلاسما نزدیکتر هستند. هر دیود ، مانند صفحه نمایش های پلاسما ، هر دو رنگ و نور را تولید می کند ، اما می توانند بسیار کوچکتر و نازک تر از حتی پنل های دارای لامپ LED باشند ، و می توانند برخی از بهترین سطح ممکن سیاه را تولید کنند. در حال حاضر ، ال جی و سونی تنها تولید کنندگان تلویزیون هستند که مدل های OLED را ارائه می دهند و آنها بسیار گران قیمت باقی می مانند ، تلویزیون های 55 اینچی با 2000 دلار شروع می شوند و از آنجا به بالا می روند (بزرگترین ، گران ترین مدل های OLED می تواند تا 15000 دلار قیمت داشته باشد).

چه اندازه صفحه باید دریافت کنم؟
یک تلویزیون بزرگ که خیلی نزدیک است ، تماشای یک تلویزیون کوچک که خیلی دور است ، ناراحت کننده است ، بنابراین فرض نکنید که بزرگترین صفحه نمایش در دسترس بهترین انتخاب است. در مورد اندازه صفحه نمایش تلویزیون بر اساس فاصله شما از آن ، چندین قانون مختلف وجود دارد.

https://www.consumeraffairs.com/home_electronics/lg-tv.html

https://dubaikoochooloo.com/product-category/tv/brand-tv/lg/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.